کامل ترین منبع دانلود مقاله و تحقیق
بخشی از تحقیق :
مقدمه
امروزه، ما از هر زمان دیگری روشهای بیشتری برای انجام این کار داریم. بلاگها، وبسایتها، رسانههای اجتماعی، ویدئو، ایمیل، روزنامههای الکترونیک و غیره. این ابزارها به بازاریابها امکان میدهند تا خود به نوعی به انتشاردهنده اطلاعات تبدیل شوند و بسیار مقرون به صرفهتر و گستردهتر از کانالهای ارتباطی سنتی چون نامهنگاری مستقیم، تبلیغات و روابط عمومی هستند.
بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی درونگرا نیز شناخته میشود که تعریف آن این گونه است: به هر تاکتیکی در بازاریابی که به جلب توجه افراد به جای خرید آن استوار است گفته می شود.
اما روشهای مختلفی برای انجام بازاریابی محتوا وجود دارند که در ادامه ذکر میگردند:
۱) ایجاد کتابهای الکترونیکی آموزشی قابل دانلود
۲) ایجاد اینفوگرافیکها و تصاویر اطلاعرسان شامل نمودارها ، جداول و …
۳) ایجاد ویدئوهای آموزشی و یا با هدف اطلاعرسانی
۴) وبلاگ نویسی
هر نوع دیگری از محتوا نیز که به اصطلاح به درد کاربران بخورد و آنها بتوانند از آنها در فعالیتهای خود استفاده کنند نیز جزو موارد فوق محسوب می شوند.
مفهوم بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتریهای خود را با اطلاعات و آموزشهایی که آنها میخواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند.
عناوین مختلفی برای بازاریابی محتوا گفته شده است که برخی از آنها عبارتند از:
انتشار سفارشی، رسانه سفارشی، رسانه مشتری، رسانه خصوصی، محتوای برندسازی شده، رسانه شرکت، انتشارات شرکت، ژورنالیسم شرکتی و رسانه برندسازی شده.
اما شايد هيچ واژه اي به اندازه بازاريابي محتوا مناسب نباشد. اما بازاريابي محتوا واقعا چيست؟
«بازاريابي محتوا يک تکنيک بازاريابي است که در آن محتواي با ارزش و مرتبط براي جذب، به دستآوردن و درگير کردن مخاطب هدفي که به خوبي درک شده و مشخص شده است، ايجاد و توزيع ميشود که اين کار با هدف جذب مشتري سود آور انجام ميگيرد»
بازاریابی محتوا یکی از ابزارهای متنوعی است که به وسیله آن یک شرکت میتواند پیامهایش را به مشتریهای خود ارسال کند و آنها را برای خرید متقاعد کند.
بازاریابی محتوا همچون چتری تمامی انواع بازاریابی را شامل میشود که هدف آنها ایجاد و اشتراکگذاری محتوا به منظور یافتن استفادهکنندگان جدید از محتوا و تشویق استفادهکنندگان فعلی از محتوا به انجام مشارکت، با هدف تبدیل آنها به مشتری است (قاسمی، شکری، 1392).
مقاله و تحقیق دانشجویی - بانک پروژه | iNetDoc.IR
تحقیق آماده،ترجمه آماده،جزوه و پاورپوینت جزوه های مدیریت،