iNetDoc

کامل ترین منبع دانلود مقاله و تحقیق

استراتژی بازاریابی الکترونیکی هتل Pennine

نوع :word - قیمت : 3000

بخشی از تحقیق : 

استراتژی بازاریابی الکترونیکی هتل Pennine

1. مقدمه

بازاریابی اینترنتی عملی برای بازاریابی کالا و خدمات الکتریکی از طریق اینترنت است. (Chaffey, 2003:45-46). 

به علت ظرفیت گسترش هردوی تکنولوژی و اینترنت، خرید مستقیم و غیر مستقیم، با یک شیوه موثر در هزینه و روش کارآمد، آسان تر شده است. با توجه به گفته های کاسپر و همکاران "بازاریابی اینترنتی با جنبه های خلاق و فنی اینترنت، شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش گره میخورد"(2006:209). بازاریابی اینترنتی همچنان متفاوت است از بیشتر بازاریابی های سنتی که متکی به تبلیغات رسانه ای است ومشتریان بالقوه خود را با استفاده از روش هایی مانند: بنر و موتور جستجو گر   (SEO) به منظور بالابردن اهمیت این سازمان دارد.

این گزارش برروی یک استراتژی بازاریابی الکترونیکی برای هتل بزرگPennine  در حاشیه، تمرکز دارد. تاسیس یک هتل در حاشیه شهری که از تسهیلات بازاریابی الکترونیکی برای جذب یک میزان وسیع و تعداد زیادی بازدید کننده برای تفریحات، تجارت بهره مند شود، در حال حاضر هتل داران هیچ وب سایت مخصوص به خود برای انتشارات مانند راهنمای هتلAA  نیست. بنابراین این گزارش آنالیزی برای فعالیت های جاری در هتل برای بازاریابی الکترونیکی و پیشنهاد یک میزان ارتقا برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان و درآمد، خواهد بود.

تضمین ما به شما

بدون هیچ نیرنگی پول شما برگردانده میشود.

ما خیلی به توانایی های خودمان در تولید کارهای علمی سطح بالا اطمینان داریم که ما آماده ایم آن را با تضمین "حیله ای نیست،پول باز گردانده می شود" نشان دهیم.

. 2سابقه و محدوده

هتل بزرگ  Pennineدر حاشیه یک هتل ویلایی در لیست راهنمای هتل های خوب  AAبا امتیاز 3ستاره است. در AAبعنوان "یک هتل جذاب ساخته شده با سنگ که از منظره باشکوه آن برروی دره لذت می برد"شرح داده می شود. هتل بزرگ برای گردشگران و کاربران تجاری به طور  یکسان برای امکانات کنفرانس خود در یک مکان پانوراما، محبوب است. با این حال، با وجود تبلیغات آن که آخرین ویژگی های موجود کنفرانس را داشت، خود هتل وب سایت خود با ویژگی های تجارت الکترونیک مستقیم را ندارد وبجای تکیه بر وب سایت های 3بعدی چالش قابل توجه دارد.

 در مرحله اول در حال حاضر هتل غیر حرفه ای  به نظر می رسد، اگر آنها نتوانند به طور مناسب برای خودشان بازاریابی کنند(Brassington and Pettitt, 2006:78-79)  در مرحله دوم با تکیه بر شخص ثالث در بازاریابی آنان هتل هیچ کنترلی  بر روی تصویری که به تصویر کشیده می شود،ندارد   (Avlonitis and Indounas,  (2005:47-57  و درمرحله ی سوم، همچنین هتل توانایی بسیار محدودی  برای نظارت و اندازه گیری موفقیت کانال های بازاریابی الکترونیکی خود دارد (Gummesson, 2008:116-119).   بطور خلاصه عناصر بازاریابی الکترونیکی از استراتژی بازار یابی سراسری شان آماده می شود،  به عنوان چاره و نه به عنوان یک کانال بازاریابی یک پارچه یا یک رویکرد تاکتیکی برای بازاریابی و بهبود درک از هتل به نظر میرسد. بنابراین بخش زیر از این گزارش یک مقایسه از یک آنالیز وضعیت با استفاده از چهارچوب بازاریابی مناسب  برای تاسیس یک سکوی عملیاتی برای بهبود تشکیل می دهند.

. 3آنالیز مناسب

سیاسی

از منظر سیاسی، هیچ مسئله  مستقیمی که هتل باید پاسخگوی ان باشد، وجود ندارد. با این حال در چهارچوب گسترده تر آنها باید آگاه شوند از اینکه اقتصاد بریتانیا به نظر میرسد با یک رکود اقتصادی شیب داری مواجه است. آنها باید در نظر بگیرند چگونه میتوانند خط فکری بازاریابی خودشان را از طریق زمان های چالش برانگیز،هنگامی که بازدید کنندگان کاری و.تفریحی به طور یکسان وجود دارند،بین بودجه بازاریابی یا معارف محتاطانه تقسیم کنند.

اقتصاد

از لحاظ اقتصادی به دلیل سقوط ارزش واقعی پول در بریتانیا به نظر میرسد، اقتصاد در معرض خطر واقعی رکود ناشی از تورم است، پس هتل باید چگونگی صرف بودجه بازاریابی خود را بطور گسترده برای جذب طیف مهمانان به هتل را در نظر بگیرد. اگر آنها بخواهند دوره پیش بینی شده ی سخت در اقتصاد بریتانیا را نجات دهند، این لازم خواهد بود.

اجتماعی

بطور اجتماعی بریتانیا در معرض نزول درآمد دراکثر خانواده هاست. هتل باید در نظر بگیرد که چگونه آنها میتوانند به هتل بطور موثر برای طیف وسیعی از مهمانان خارج از کشور، بازاریابی کنند. واضح است که بازار داخلی بعید است درسال 2011 زنده شود.

فن آوری

با فن آوری فزاینده، قدرتمند و مقرون به صرفه عملاً هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن یک وب سایت ونه حتی کارکرد سیستم طرح برای مدیریت ارتباط با مشتری برای پیگیری مشتریان گذشته و بررسی چگونگی بازاریابی برای جذب مهمانان جدید برای هتل،وجود ندارد.

حقوقی

از نظرقانونی هتل باید خود درارتباط قانونی تجارت الکترونیکی امنیتی، مانند حفاظت از داده ها و رمز گذاری اطلاعات مشتریان حساس آگاه باشند. خاصیت های هر تجارت الکترونیک باید قادر به مدیریت معاملات با کارت های اعتباری به شیوه ای امن باشد.

زیست محیطی

یکی از مزایای تجارت الکترونیکی این واقعیت است که، بسیار سازگار با محیط زیست است به دلیل اینکه نیازی به چاپ و توضیع پرهزینه و مخرب محیط زیستی، که روشهای بازاریابی سنتی مورد نیاز است، نمی باشد.

نقاط قوت

این هتل دارای چندین نقاط قوت استوارند موقعیت محلی عالی آن که مناطق روستایی به راحتی در دسترس هستند. آن همچنین دارای اعتبار بسیار خوبی است که از  میتوان بعنوان کمپین بازاریابی استفاده کرد.

روشن است که هتل سنت تکراری را دارد و در نتیجه یک فرصت عالی برای سفارش مستقیم با بازاریابی الکترونیکی برای تشویق مشتریان برای بازگشت ایجاد میکند.

فرصت ها

چندین فرصت موجود برای هتل وجود دارد که دست کم در یک چالش بازاریابی این تجارت ها که به مراتب احتمال بیشتری برای جذب سفارش در زمان های دشوار دارند، با ایجاد رقابت در سرعت عمل محلی و ارتباط با دیگر تجارت هایی که ممکن است به طور مستقیم به ویژگی های آن نیاز باشد، این می تواند یک راه ایده آل در جذب بیشتر مهمانان تجاری باشد.



نوع فایل : word
اندازه فایل : 10
قیمت : 3000
خرید